19 aug. 2011

Gör jag rätt nu??

Känns som om jag säger upp mitt liv,barna och sambon, min fritid och min "egen" tid. Kommer inte kunna finnas där och hjälpa/ställa upp på allt vad det nu är. Men samtidigt så kanske det är min tid nu....nu behöver jag er alla.
För min egen del så kommer det nog att bli asbra riktigt kul tror jag men resten då?? Jag är ju inte bara jag utan är ju mamma och sambo oxå......
Hur klarar alla andra det???
Är det med hjälp utav hela tjocka släkten el??
Men på nått sätt ska det gå det har jag/vi bestämt, för det är ett gemensamt beslut.
Så om ungarna nu käkar ännu mera gorbys o nudlar så är det väl inte hela världen
Vår vardag kommer vara mera hämtmat och välkommen hit både någon fräsch matkasse och städhjälp....Vår nya vardag låter rätt bra ändå, inte sant
Nu ska vi bara fatta det oxå, att jag inte kommer att vara hemma typ jämt så....
Det är vad jag vill och hoppas innerligt att det funkar för hela familjen, nu ska tamefan jag göra stor karriär det ni 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar