23 sep. 2011

Bloggen haltar riktigt ordentligt nu

Har lämnat kaffelatte landet och hela mitt lyxliv med allt vad det nu hör till...

Har blivit en hårt arbetande heltidskvinna det ni...trodde väl ingen inte äns jag själv
Men det funkar riktigt bra, lär mig massor så några små hjärnceller jobbar för fullt där inne hihhi har tyvärr dock redan tröttnat på alla andra bilar suck måste alla andra börja och sluta samtidigtt som mig??? Helt sjuk med bilar...så mycket köer hela tiden och det är ju så kul när man går upp klockan 6 för att få sitta i bilkö men mix megapol eller the voice får vara mitt sällskap i typ 3kvart eller så....Så om ni saknar mig så är det för att jag jobbar nu.....massor
Men nu är det helg och det ska firas att en hel vecka har arbetats så nu fram med godisskålen och ett glas vin så skål på er
Ha en trevlig helg
Från en slutkörd arbetare:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar