9 sep. 2011

Fredag äntligen

Idag är jag effektiv det ni...redan varit med alla tidningar & kartonger till pappersinsamlingen, den lilla damen som oxå stod där fick sig ett litet skratt när jag står o hoppar på en STOR jävla kartong som inte alls ville passa i det lila hålet men tillslut gick det hahah skam den som ger sig allt går bara man vill det tillräckligt mycket det är mitt måtto ett bra sådant oxå.
Sen till IKEA och inhandla massor av "nödvändiga" saker som doftljus självklart vanilj min favorit, sen fina sängkläder och ja sånt som är superdupper nödvändigt eller hur....för själen iafl hihihi tror dock inte min sambo håller med mig men är jag glad så är han det oxå
Sen blev det storhandling o nu så kör jag igång en tvättmaskin till...hm fullfart på mig idag kommer förmodligen att däcka innan kl 22:00 ska vi slå vad??

Titta här vad jag har inhandlat
en som där mjuk och gosig filt, så nu ska man inte ligga isoffan o frysa.

Ha en bra fredag det kan jag lova er att jag ska ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar