14 sep. 2011

Ny affärside för Statoil

Ni vet ibland så kan man ju ha lite typ selektiv hörsel man hör det man vill höra hmmm fast helt ärligt så vet jag inte riktigt vad jag ville höra just i detta fall men helt fel blev det iafl.

Det finns en stor reklam skylt där det står CALZONE nu på statoil..... men när Felicia läser detta för mig så hör ju jag nått så helt fel och då vräcker jag ur mig "VAAA  kalsonger på  Statoil nu får dom ju ge sig" och det var ju en jätterolig felsägning då men och jag lovar er att jag får höra det typ varje gång vi åker förbi en statoil, men så tänker man efter lite och vaddå det är väl inge konstig med det egentligen för vi stressade människor vill ju ha allt på samma ställe så nu när allt typ ska vara all inclusive varför inte köpa kallsingar på statoil när man kan köpa alvedon, hyra film och käka middagen så varför inte kallsingar då???
Roligt det där är när man säger och hör så fel ibland....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar