11 maj 2012

Missnöjd till tusen

Fan säger jag bara...
Jag är ledig idag och tänkte att jag skulle gå och "piffa" till mig lite. Jag som då hatar att gå och klippa mig (konstig tjej jag vet) men det behövdes verkligen och då tyckte hårfrisörskan att vi skulle slinga lite så det blev lite liv i mitt tråkiga huvud och DET var ett STORT misstag nu ser jag ut som en randig katt!!!!
Nu behöver jag ny hårfärg!!!!!
Fan fan fan det blir mycket bättre när man färgar själv!!!

Sitter o är fortfarandes rätt lycklig över mitt beslut. Ovetande över det hemska resultatet.
 Man är sååååå fin i denna mössa:)


Jag som en randig katt känner mig väldigt mycket som en katt grrrrr

Jag sa "vill inte bli ljushårig" men va fan vad blev jag just LJUSHÅRIG grrrr och risigt till tusen.Visade mitt missnöje och frisören sa vi kan färga om håret om du vill, och jag tänkte då nä fan heller du rör inte mitt hår mera.

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar