26 maj 2012

Känner mig lite stolt idag och som ett arsel:)

Hela familjen fick ett litet ryck imorse o var ute i löpspåret
Jag sprang 5km på 37min kanske inte så jättefort men jag är riktigt nöjd med det:) Nöjd med dom nya löparskorna oxå

Sen var det nåt smart arsel som fick för sig att vi skulle ta fästingsprutan så efter ett tags övertalning så var vi på väg men det är ju pingstafton o stället var STÄNGT grr måste jag berätta att det smarta arslet var jag.....

Så hem o göra en massa andra sysslor
Se så fint jag har gjort

Klippt gräsmattan...
Sen fick HELA jag sällskap av myggor, gud va mycket mygg det är nu eller är det bara jag som tycker det kanske så då gav jag upp o gick in.

Hoppas ni inte blir uppkäkade av myggen o ha en bra lördagskväll

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar