2 juni 2012

Regnet bara öser ner

och det är då ett perfekt shoppingväder. Såg på IKEAs parkering att det var inte bara jag som tyckte det var shopping dax.
Så vi höll oss i Stinsen istället.

Men nr 1 på att göra lista i dag var att ta denna där sprutan mot små elaka  krypen, fästingarna. Vet ni vad??? Det var öppet idag Tjooohooo

Satan i gatan va min arm gör ont efter sprutan men jag vill inte vara så där sjuk igen så...värken i armen går snart över hoppas jag.

knäpp är man som tar sprutor frivilligt!!!!

Shoppat massor idag, mest glad är jag för mina nya fina träningskläder och bara det slutar regna nån gång så kanske man kan ge sig ut i spåret:)
Där går tom min gräns ingen träning i spöregn.....även fast det fanns någon idag som ville lura ut mig:)

Så har vi köpt nya fina badringar




Hoppas vi får massor av användning av dom i poolen.

//M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar